(044) 501-58-41

Моніторинг ЗМІ

База ЗМІ та прикладні аналітичні інструменти дозволяють нашим спеціалістам відслідковувати кількість згадувань та характер публікацій по заданій тематиці і формувати персональний інформаційний документ відповідно до будь-яких запитів клієнта. Ви отримуєте інформацію у максимально ефективному форматі саме тоді, коли необхідно.

Моніторинг ЗМІ (всіх видів інформаційних ресурсів) дозволяє завжди бути в центрі подій та оперативно реагувати на зміни медіа-поля. 

Види ЗМІ (Україна):                          Види ЗМІ (Росія):
  • Центральна преса
  • Регіональна преса
  • Глянцеві журнали, ТВ-програми, спортивна преса
  • Спеціалізовані відання (відповідно до тематики )
  • ТВ канали
  • Радіо станції
  • Інтернет портали
  • Інформаційні агентства
  • Соціальні мережі, форуми та блоги
  • Центральна преса
  • Регіональна преса
  • ТВ канали
  • Радіо станції
  • Інтернет портали
  • Інформаційні агентства
  • Соціальні мережі, форуми та блоги

Моніторинг реклами

Пропонуємо моніторинг реклами в друкованих ЗМІ, на ТВ та Радіо, а також моніторинг реклами зовнішніх носіїв та реклами в Інтернет.

Поєднання моніторингів медіа та реклами спрямоване на  підвищення ефективності співпраці департаментів PR та маркетингу. Інформація допоможе доцільно розподілити бюджети, максимально об’єктивно оцінити результат та вчасно реагувати на зміни бізнес-клімату.