(044) 501-58-41

Аналітика


Ефективна комунікація значно полегшує реалізацію задач компанії.

Спотворені, невірно трактовані повідомлення часто стають причиною прийняття помилкових рішень і поразок інформаційних кампаній.

Проведення об’єктивного контекстного аналізу повідомлень у ЗМІ формує чітку картину взаємозв’язків, розгорнутими стають будь-які результати -  від успіху до поразки кампанії.

Аналіз іміджу компанії в ЗМІ і конкурентний аналіз медіа-поля дозволяють сформувати картину кількісної та якісної присутності компанії в інформаційному полі, оперативно визначити ключові теми та інформаційні хвилі.

Співвідношення аудиторій та кількості згадувань

Ефективна доля медіа поля

Як приклад, у нас є дві моделі  части медіа поля відповідно до кількості згадувань та у відповідності до кількості аудиторій, Частки  медіа поля абсолютно різні  і Бренди в залежності від підходу  отримують   різні дані що так чи інакше або розчаровує або створює ілюзію досягнень:


Показники медіа-активності, отримані в результаті контент аналізу, створюють наглядну картину результатів PR кампаній, фокусують увагу на поточних інформаційних меседжах, попереджають про ризики, демонструють неефективно використані чи навпаки вдало реалізовані бюджети.

Медіа-аудити містять елементи статистичного, контекстного та конкурентного медіа- аналізу: характер інформаційної присутності, динаміка кількісних і якісних  індикаторів, оцінка тональності, інформаційний «розподіл сил»,  виявлення і аналіз ключових змістовних трендів, коефіцієнти розміщень (AVE), обсяг аудиторій(Media Outreach), розрахунок «тисячі контактів» (CPT) та багато іншого.

Всі показники, інструменти та методи нашого аналітичного департаменту покликані виявити інформаційних лідерів і аутсайдерів,  презентувати конкретні параметри отриманих результатів.