(044) 501-58-41

Моніторинг ТБ і Радіо


Одним із елементів комплексного моніторингу ЗМІ , є моніторинг ТВ та Радіо

Аналіз теле- та радіо ефірів не тільки доповнює медіа-моніторинг, але й розширює рамки досліджень.

Для порівняння характеру висвітлення окремо взятої події різними виданнями, а також для визначення співвідношення в інформаційному потоці матеріалів, що надаються кожною конкурентною стороною, використовується моніторинг ТВ та Радіо.

З допомогою ТВ-моніторингу та Радіо-моніторингу можливо співставити характер висвітлення окремої події різними каналами, отримати достовірну інформацію про вихід чи невихід передачі чи рекламного ролику у вказаний час.

Аналіз ефіру ТВ та Радіо каналів дає можливість визначати співвідношення в інформаційному потоці матеріалів, наданих різними сторонами.

 

Аналіз ТВ та Радіо ефіру

Методологія аналізу теле- та радіо ефіру включає в себе такі показники як:

  • характер згадування (суб’єктивні\обективні),
  • жанр повідомлень (новина,  повідомлення, інтерв’ю, репортаж, відео супровід та інші),
  • унікальність та тиражування повідомлень ,
  • сітка виходів,
  • тональність повідомлень (собитійна позитивна\негативна, авторська позитивна\негативна)



Коефіцієнт якісного резонансу

Всі вищевказані параметри моніторингу ТВ та Радіо враховуються при розрахунку коефіцієнта якісного резонансу

QR=I*(UM\CM)*(PT\T)*GT*(SM\OM)*(N\WN\IN)

Він демонструє рівень впливу на аудиторію шляхом резонансу у ЗМІ тих чи інших подій.



Використання моніторингу ТВ та Радіо для аналізу реклами.

Радіо та ТВ моніторинги включають в себе моніторинг реклами на каналах і станціях.

Ми надаємо деталізований аналіз виходів рекламних роликів, що включає в себе: дані про місце та час виходу, дані про рекламований продукт, час рекламного блоку, які рекламні ролики демонструвались до чи після.

У звіти моніторингу реклами на ТВ та Радіо каналах входять посилання на відео та аудіо файли з фрагментами ефіру, що підтверджують вихід (чи навпаки пропуск) рекламного ролика.