(044) 501-58-41

Моніторинг реклами


З кожним днем реклама охоплює все більше каналів комунікації – друкована преса, ТВ і Радіо, інтернет, різні види зовнішньої реклами. Моніторинг реклами у всіх її проявах дає можливість оцінити рекламну активність компанії та її конкурентів, розрахувати ефективність проведення рекламних кампаній, спланувати майбутні рекламні бюджети.






Моніторинг реклами у друкованих ЗМІ

Ми проводимо аналіз реклами в центральних та регіональних газетах та журналах, спеціалізованій (тематичній) пресі, глянцевих виданнях. До звіту моніторингу по рекламі друкованих видань входять наступні параметри: видання, сторінка, який продукт (ТМ) рекламували, якій компанії належить, вид рекламного макету, його розміри, еквівалент вартості (AVE), лінк на креатив рекламного блоку.

 

Моніторинг реклами на ТВ та Радіо

Ми також відслідковуємо рекламу на українських ТВ та Радіо каналах. В моніторинговий звіт включено дані: канал, дата, час, який продукт (ТМ) рекламували,  якій компанії належить, тривалість рекламного блоку, реклама до та після визначеного блоку, лінк на відео чи аудіо ряд.


Моніторинг реклами в інтернеті

Дослідження реклами на інтернет-порталах та в соціальних мережах демонструють активну динаміку даного виду розміщення реклами. Технології  аналізу реклами в  інтернеті все більше розвиваються та удосконалюються. Завдяки нашим партнерам, спеціалістам в галузі інтернет-технологій, ми проводимо аналіз інтернет-реклами в різних її проявах.


Моніторинг зовнішніх носіїв реклами


Аналіз зовнішніх носіїв реклами можливий на території Києва та в областях України. Проведення моніторингу реклами в громадських місцях дає можливість оцінити: який продукт рекламувався, який вид зовнішнього носія використовували (біл-борд, брандмауер,перетяжка, сіті-формат та інші), місцезнаходження, стан об’єкту (пошкоджений, розірваний). У звіт також включено креативи  - фото об’єктів.

Моніторинг реклами різних видів дає можливість маркетинговим  та PR службам більш детально відслідковувати ефект рекламних кампаній та аналізувати рекламні кампанії конкурентів.