(044) 501-58-41

Моніторинг преси

На сьогоднішній день  друкована преса достатньо популярний і рейтинговий канал комунікації. Саме тому моніторинг преси – важлива частина моніторингу ЗМІ без якої неможливо сформувати повну картину. Проведення комплексного моніторингу преси краще довірити спеціалістам, адже в цьому випадку аналіз преси займає мінімальний час і виконується з використанням самих ефективних методик. І, безумовно, найкращий результат Ви отримуєте при комплексному моніторингу ЗМІ, що включає в себе, окрім преси і моніторинг ТВ, моніторинг Радіо, а також моніторинг інтернет-ресурсів.


Моніторинг преси: поняття та переваги

Важливість дослідження преси важко переоцінити. Володіючи абсолютно повною інформацією по будь-якій темі, завжди можна точно оцінити ситуацію, побачити тенденції і сформувати релевантний прогноз. Саме тому моніторинг преси допомагає отримати максимально актуальну інформацію – і, безумовно, оперативно приймати рішення. Замовивши моніторинг преси у спеціалістів, ви отримуєте вагомі переваги:

1. Економія та оптимізація бюджету

Для якісного моніторингу преси необхідно купувати чи підписувати друковані видання, котрі в подальшому будуть використовуватись для аналізу преси. Річна підписка видань на центральні газети та журнали складає близько 18 000 грн. А вартість річної підписки регіональних видань складає понад 25 000 грн. Доручаючи нам моніторинг, ви економите на вартості закупівлі видань для аналізу.

2. Економія робочого та особистого часу

Як правило, пошук необхідної інформації в одному номері друкованого видання ЗМІ займає в середньому від 2 до 10 хвилин. Однак, в залежності від теми і складності конкретної задачі, затрати часу можуть суттєво зрости. Наші спеціалісти зможуть провести моніторинг преси в надкороткі терміни без втрати якості – це особливо важливо, коли необхідний терміновий аналіз преси.

3. Якісний моніторинг преси

Наші спеціалісти доберуть максимально ефективні методику моніторингу преси для Ваших цілей – будь-то PR-аудит чи робота з базами даних ЗМІ, аналіз реклами в ЗМІ би будь-який інший вид медіа-аудиту.

Види друкованих ЗМІ

Результати моніторингу преси найбільш ефективні, коли контент-аналіз проведено  комплексно та всесторонньо. Для цього в аналітичний огляд повинні буди включені різноманітні види преси:

  • центральна преса – як правило, аналіз центральних видань дозволяє отримати інформацію по заданій темі загалом;
  • регіональна преса – відслідковування в регіонах дає можливість сформувати більш детальну картину і надає цінний матеріал для аналізу з урахуванням регіональної специфіки;
  • спеціалізована преса – аналіз преси вузької спеціалізації незамінний, якщо Вас цікавить тематика, пов’язана з певною професійною сферою ( агропромисловість, фармацевтика, нерухомість, і т.д.);
  • глянцеві журнали – дослідження преси даного сегменту (жіночі та чоловічі видання) також можуть бути включені в поле моніторингу, якщо вони відповідають тематиці запиту;
  • преса розважального характеру – для певних цілей в план моніторингу також рекомендовано включати дослідження «жовтої» преси.

Структура моніторингу преси

В залежності від потреб замовника, моніторинг преси, виконується в різних форматах:

  • повнотекстові моніторинги: звіти даного виду включають в себе зміст ( з інформацією про назву статті, джерела, дати виходу) і повні тексти статей, навігацію по документу від змісту до статті та у зворотному напрямку;
  • дайджести: результати моніторингу преси представлені у вигляді стислих анотацій статей;
  • огляди: у звіті вказують головну тему дня, події чи гравці ринку, наводяться стислі анотації статей.

Піклуючись про комфорт наших клієнтів, ми надаємо результати моніторингів преси у зручному для Вас форматі. На Ваш вибір можливий формат  doc, .html.  або ж pdf. Окрім того, важливо пам’ятати, що повноцінну інформативну картину можливо отримати тільки в процесі регулярного  проведення моніторингу преси. Саме тому, в залежності від цілей замовника, ми можемо запропонувати різну періодичність надання звітів:



 

  • щоденний моніторинг преси;
  • щотижневий звіт по пресі;
  • відслідковування преси 2-3 рази в тиждень;
  • моніторинг преси 2-3 рази в місяць;
  • щомісячний моніторинг преси.

Отримайте персональну консультацію наших менеджерів, який формат моніторингу преси найкраще підійде для виконання ваших завдань та реалізації цілей!