(044) 501-58-41

Контент-аналіз

Контент-аналіз – це ефективний інструмент, який дозволяє виявити характер демонстрації чи інформування в ЗМІ про конкретні проблеми діяльності компаній чи персон.

 

Об’єктом контент-аналізу  може бути зміст різних друкованих видань, радіо чи телепередач, новинних чи рекламних повідомлень.

Контент-аналіз проводиться на основі вибірки повідомлень, отриманої з великого масиву інформації відповідно до заданих параметрів, яким повинні відповідати всі знайдені повідомлення.

За одиницю аналізу контенту можуть прийматись компанії, події, чи теми.

Виділяють два основних види контент-аналізу: кількісний та якісний аналіз


Кількісний контент-аналіз


Кількісні характеристики тексту є важливими параметрами, які дозволяють формувати ті чи інші висновки.

Кількісний контент-аналіз змісту передбачає оперування конкретними одиницями, які дозволяють класифікувати матеріал з необхідною деталізацією.

Такими одиницями виміру можуть бути: кількість джерел, кількість публікацій, що відповідають заданій тематиці, кількість та частота згадувань об’єкта дослідження,кількість знаків, розмір площі матеріалів та інші


Якісний контент-аналіз


В даному випадку аналізу підлягає не кількість а якість повідомлень.

В процесі якісного аналізу публікацій визначається:

  • тональність повідомлень (позитивна, негативна, авторська – позитивна чи негативна),
  • унікальність чи тиражування повідомлень,
  • характер згадувань (суб’єктивні\обєктівні),
  • жанр повідомлень (новина, інтерв’ю, огляд, промо),
  • візуалізація (сторінка видання, наявність фото чи ілюстрацій і т.д.)

На основі таких даних про зміст матеріалів у ЗМІ, можна зробити висновки пор наміри комунікатора чи можливих ефектах повідомлень

 

Контент-аналіз реклами


Рішення про планування тієї чи іншої рекламної кампанії, вибір завдань, методів та інструментів, як правило, ґрунтуються на попередньо вивченій інформації, яку наглядно демонструє контент-аналіз реклами попередніх періодів.

Наявність інформації про рекламні стратегії та рекламні кампанії конкурентів, їх успіхи та поразки збільшує шанси на успіх компанії

В залежності від носія рекламного блоку (друкована преса, ТВ чи Радіо, інтернет, зовнішня реклама  різні характеристики (візуальний та аудіо ряд, час виходу,  площа та інші)

Комбінація різних видів контент-аналізу дає хороший результат при виявленні ефектів проведеної рекламної кампанії та плануванні майбутні.